CUM NE PREGATIN NOI DE REFERENDUM???

CUM NE PREGATIN NOI DE REFERENDUM???
http://www.timpul.md/articol/cum-ne-pregatim-noi-de-referendum-14868.html

mercoledì 15 settembre 2010

« Aceasta este prima mea revolutie. Furati-mi-o » de M.-P.Erizanu lansata la Bruxelles

Extras: « Poporul (care trebuie să fie al meu) aleargă (în rusă) cu tricoloruri unde galbenul e alb (decolorat de soare?), vulturul a devenit brusc bicefal (de la meci sau/şi de la băutură), iar boul a plecat la culcare… »
(« Aceasta este prima mea revolutie. Furati-mi-o » de M.-P.Erizanu).
 ***
Lansarea cartii
la Frankfurt – 8 octombrie, la Bruxelles – 10 octombrie, la Bucuresti – 14 octombrie 2010
 
Institutul European pentru Moldova (IEMoldova)
 Casa culturala belgo-romana ARTHIS si
Editura CARTIER
  Au onoarea de a va
INVITA
la lansarea la Bruxelles a cartii
« Aceasta este prima mea revolutie. Furati-mi-o » de Maria-Paula Erizanu,
  cu participarea inedita a
Excelentei Sale Domnul Mihai GRIBINCEA,
Ambasador Extraordinar si Plenipotentiar al Republicii Moldova in Regatul Belgiei
  Lansarea va avea loc duminica 10 octombrie 2010 la ora 16.30
la Casa culturala belgo-romana ARTHIS,
 situata la adresa: rue de Flandre 33, 1000 Bruxelles
(la doi pasi de la Bursa de la Bruxelles).  

 Doritorii isi pot rezerva un exemplar al cartii in prealabil la adresa email: iemoldova@gmail.com
Institutul European pentru Moldova – IEMoldova

Nessun commento:

Posta un commento