CUM NE PREGATIN NOI DE REFERENDUM???

CUM NE PREGATIN NOI DE REFERENDUM???
http://www.timpul.md/articol/cum-ne-pregatim-noi-de-referendum-14868.html

sabato 3 aprile 2010

Gumeniţă a dat cu piciorul în tineri. 

Fostul comisar al orașului, Iacob Gumeniță, a dat cu piciorul în Damian Hâncu ca într-un câine. Acest lucru poate fi observat din imaginile video din noaptea de 7 spre 8 aprilie, prezentate ieri de către Mihai Ghimpu și Dorin Chirtoacă.

Contactat de UNIMEDIA, Damian Hâncu, care se află acum în Franța, confirmă faptul că a fost lovit de Iacob Gumeniță, fostul comisar al orașului Chișinău. "Da, e Gumeniță, l-am recunoscut! Este cu noi, printre cei bătuți, și judecatorul Iancev de la Tighina. Și el știe detalii. La un moment dat, dl Iancev îmi ținea geanta neagra (cu cărți de drept în franceză), mă înțelegeam bine cu dumnealui, chiar i-am spus atunci că dacă se întâmplă ceva (ma gândeam ca o sa mor, după ce l-am văzut mort pe Valeriu Boboc), l-am rugat să-i transmită mamei geanta mea și să-i spună ultimele veşti despre mine. Eu l-am vazut pe Valeriu Boboc viu, apoi l-am vazut si mort...", a precizat acesta în mesajul său către UNIMEDIA. 

Nessun commento:

Posta un commento